موزه ها دوشنبه تعطیل می باشد

موزه ها دوشنبه تعطیل می باشد به گزارش آثارنیوز، تمام موزه ها، کاخ ها، بناها، پایگاه ها و محوطه های تاریخی زیرنظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دوشنبه ۱۲ شهریورماه تعطیل می باشد.


به گزارش آثارنیوز به نقل از ایسنا، بنابر جدول تعطیلی سالیانه موزه ها و کاخ ها و بناهای دارای ورودیه وابسته به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور، تمام این اماکن در سرتاسر کشور، دوشنبه ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۳ همزمان رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در ۲۸ صفر تعطیل اند.
برنامه کاری موزه ها در ادامه هفته طبق روال بوده و برای بازدید علاقه مندان باز است. اداره کل موزه های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای چهاردهم شهریورماه برابر با شهادت امام رضا (ع) تعطیلی اعلام نکرده است.
ساعت کار موزه ها، کاخ ها، محوطه ها و مجموعه های تاریخی زیرنظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نیمه اول سال، شنبه تا چهارشنبه از ۹ تا ۱۸ و پنج شنبه و جمعه از ۹ تا ۲۰ است. برای تهیه بلیت خیلی از این مجموعه ها همچون کاخ ها و محوطه های باستانی یک تا دو ساعت قبل از ساعات پایان کار آن مجموعه باید اقدام نمود.



منبع:

1403/06/12
11:13:44
5.0 / 5
107
تگهای خبر: باستانی , بنا , تاریخ , صنایع دستی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری