ضرغامی وزارتخانه میراث را به صالحی امیری تحویل داد

ضرغامی وزارتخانه میراث را به صالحی امیری تحویل داد آثارنیوز: سیدرضا صالحی امیری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را از عزت الله ضرغامی تحویل گرفت.


به گزارش آثارنیوز به نقل از ایسنا، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بامداد شنبه سوم شهریورماه ۱۴۰۳ از طرف سیدعزت الله ضرغامی تحویل سیدرضا صالحی امیری شد.
ضرغامی از شروع دولت سیزدهم تا پایان آن، مسئولیت این وزارتخانه را به عهده داشت. او بعد از علی اصغر مونسان، دومین وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به شمار می آمد.
صالحی امیری نیز بعد از یک دفاع پرتنش عاقبت چهارشنبه گذشته با ۱۶۸ رأی نمایندگان مجلس، به عنوان سومین وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تعیین شد.
صالحی امیری درحالی دفتر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را تحویل گرفت که علی دارابی، قائم مقام ضرغامی و معاون میراث فرهنگی نیز او را همراهی می کرد. بگفته نمایندگان مجلس، دارابی در جلسات کمیسیون های مجلس نیز همراه صالحی امیری بود.
روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز اعلام نمود که دیگر معاونان این وزارتخانه در مراسم استقبال از صالحی امیری حضور داشتند.
در ادامه، جلسه شورای معاونان با حضور وزرای جدید و پیشین میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در محل دفتر وزیر اجرا شد.



منبع:

1403/06/05
12:40:47
5.0 / 5
167
تگهای خبر: صنایع دستی , فرهنگ , گردشگری , میراث فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری