مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان:

ثبت جهانی هگمتانه گامی در توسعه همه جانبه گردشگری همدان

ثبت جهانی هگمتانه گامی در توسعه همه جانبه گردشگری همدان به گزارش آثارنیوز، همدان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان اظهار داشت: امروز همدان جهانی است و جهانی شدن همدان سبب توسعه و رونق همه جانبه همدان در عرصه گردشگری، میراث فرهنگی و اقتصادی کشور می شود.


محسن معصوم علیزاده پنجشنبه ۱۸ مرداد در مراسم تقدیر ثبت جهانی هگمتانه ضمن تبریک ثبت جهانی هگمتانه به تمام مسئولین و فعالین گردشگری و ایرانیان، اظهار داشت: ثبت جهانی سبب می شود داشته ها و گنجینه ها در حوزه های مختلف یک ملت به دنیا معرفی شود.
وی با اعلان اینکه ثبت جهانی هگمتانه به آموزش باهم و در کنار هم بودن را داد، اشاره کرد: ثبت جهانی هگمتانه به ما آموزش داد که در کنار هم می توانیم افتخار آفرینی و ارزش افزوده برای کشور و استان همدان تولید نماییم.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان ضمن اشاره به حمایت باارزش و همکاریهای بی دریغ نمایندگان مردم در پروسه ثبت جهانی هگمتانه، بیان کرد: در این جهت لازم است که از از جامعه محلی و مردم همدان تشکر کنم که سختی ها را تحمل کردند و تلاش کردند که بتوانیم فضا شهر و استان را برای ثبت جهانی هگمتانه مهیا نماییم.
معصوم علیزاده اظهار داشت: امروز همدان جهانی است و جهانی شدن همدان سبب توسعه و رونق هم جانبه همدان در عرصه گردشگری، میراث فرهنگی و اقتصادی کشور می شود.



منبع:

1403/05/19
11:41:56
5.0 / 5
215
تگهای خبر: آموزش , صنایع دستی , فرهنگ , گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری