تجری خبر داد؛

تدوین ۶۳۶ بسته سرمایه گذاری با هدف توسعه گردشگری کشور

تدوین ۶۳۶ بسته سرمایه گذاری با هدف توسعه گردشگری کشور به گزارش آثارنیوز، مدیرکل سرمایه گذاری گردشگری اظهار داشت: با همکاری دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی، تعداد 636 بسته سرمایه گذاری کشور به منظور معرفی ظرفیتهای گردشگری و سرمایه گذاری تدوین شد.



به گزارش آثارنیوز به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، احمد تجری اظهار داشت: هدف از تدوین بسته های سرمایه گذاری، شناسایی ظرفیتهای گردشگری موجود، بسترسازی مناسب برای جذب سرمایه گذاران واجد شرایط و همین طور تسریع و تسهیل در فرایندهای سرمایه گذاری است.
وی با اشاره به همکاری دستگاه های اجرائی کشور در تدوین بسته های احصاء شده گفت: تعداد ۱۸۴ بسته سرمایه گذاری با همکاریهای بخش خصوصی، ۱۴۳ بسته سرمایه گذاری با همکاری و مشارکت شهرداری و همیاری شهرداری ها و ۱۲۵ بسته سرمایه گذاری گردشگری در عرصه منابع آبی، آب درمانی و تفریحات و سرگرمی های آبی با همکاری و مشارکت وزارت نیرو تهیه شده است.
مدیرکل سرمایه گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری افزود: همین طور ۶۳ بسته سرمایه گذاری با مشارکت منابع طبیعی، ۴۹ بسته با همکاری و محوریت صندوق توسعه و احیا بناهای تاریخی، ۱۴ بسته با همراهی شرکت فرودگاه های کشور، ۱۳ بسته با مشارکت جهاد کشاورزی و امور اراضی، ۹ بسته با همکاری راه و شهرسازی، ۷ بسته با مشارکت مناطق آزاد، ۶ بسته با همکاری اوقاف و ۲۳ بسته گردشگری با مشارکت و همراهی سایر دستگاه های اجرائی جهت واگذاری به سرمایه گذاران مشتاق سرمایه گذاری در بخش گردشگری تدوین شده است.
تجری اشاره کرد: تهیه و تدوین این بسته ها با همکاری دستگاه های مربوطه همچنان ادامه دارد و سرمایه گذاران بوسیله مراجعه به ادارات کل استانی وزارتخانه می توانند از آخرین وضعیت بسته های سرمایه گذاری گردشگری باخبر شوند.

1403/03/10
18:01:32
5.0 / 5
247
تگهای خبر: بنا , تاریخ , شركت , صنایع دستی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری