مدیركل میراث فرهنگی مازندران:

6 رویداد گردشگری مازندران در فهرست تقویم گردشگری کشور

6 رویداد گردشگری مازندران در فهرست تقویم گردشگری کشور به گزارش آثارنیوز، مازندران مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از ثبت ۶ رویداد گردشگری مازندران در فهرست تقویم گردشگری کشور، اطلاع داد.



حسین ایزدی یکشنبه اول مهر ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به علت اهمیت برگزاری رویدادها در رونق گردشگری و شکوفایی صنعت گردشگری و همینطور صیانت و پاسداشت فرهنگ بومی و محلی ۶ رویداد گردشگری مازندران در فهرست تقویم گردشگری کشور به ثبت رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران اضافه کرد: جشنواره انجیر و سوگواری قوم بنی اسد شهرستان گلوگاه، جشنواره شکوفه های بهار نارنج در دو شهر ساری و چالوس و گلاب گیری نوشهر، روز مازندران به فهرست تقویم رویدادهای گردشگری کشور اضافه گردید.

او با بیان این مطلب که توسعه مازندران در گروی توسعه گردشگری می باشد که باید در جهت تحقق آن برنامه ریزی شود، خاطرنشان کرد: در مازندران رویدادهای متنوعی متناسب با اقلیم های مختلف استان برگزار می گردد که همگی می تواند به پتناسیل و محصول گردشگری تبدیل گردد باید نقاط ویژه گردشگری و اولویت های استان را مشخص و الگوهای استاندارد برای توسعه آنرا در چارچوب یک بسته سرمایه گذاری تعریف نماییم.

ایزدی ضمن اشاره به این که تابحال ۱۳ رویداد گردشگری در تقویم گردشگری کشور به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: تمامی این رویدادها یک فرصت گردشگری می باشد که باید با حمایت دستگاههای اجرایی استان بخصوص شهرداری ها و درایت و خلاقیت بخش خصوصی مغتنم شمرده شود.




منبع:

1403/07/02
16:14:13
5.0 / 5
178
تگهای خبر: استاندارد , جشنواره , صنایع دستی , صنعت گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری