گورانی:

ممنوعیت به کارگیری اتباع غیر مجاز در تأسیسات گردشگری جزیره قشم

ممنوعیت به کارگیری اتباع غیر مجاز در تأسیسات گردشگری جزیره قشم آثارنیوز: به گزارش آثارنیوز، مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم از ممنوعیت به کارگیری اتباع غیر مجاز در تأسیسات گردشگری جزیره اطلاع داد.


به گزارش آثارنیوز به نقل از مهر، ابراهیم رستم گورانی اظهار داشت: کیفیت بخشی عرضه خدمات و تأمین امنیت گردشگران و رونق زندگی جامعه محلی از اولویت های صنعت توریسم جزیره است.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم ضمن اشاره به لزوم کارآفرینی و اشتغال نیروهای بومی و ساکن جزیره جهانی قشم افزود: تأسیسات گردشگری بایستی مقررات منع بکارگیری اتباع غیرمجاز را با جدیت اجرا کنند و اشتغال جوانان جزیره قشم در جهت کیفیت عرضه خدمات گردشگری در دستور کار خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از اتباع غیر مجاز در تأسیسات گردشگری توسط بهره برداران و مدیران تأسیسات تخلف است و جرایم قضایی و مالی به همراه دارد و در غیر این صورت با افراد خاطی و کارفرمایانی که از آنها استفاده می نمایند از جانب مراجع قضایی برخورد خواهد شد.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم بیان نمود: اتباع دارای مدارک معتبر اقامتی و پروانه قانونی اشتغال هم تنها در مشاغل تعریف شده مجاز در پروانه اشتغالشان می توانند به فعالیت بپردازند.

رستم گورانی افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی برای مدیران و کارکنان تأسیسات گردشگری در قسمت های مختلف و بازدیدهای دوره ای با هدف ساماندهی تأسیسات متعدد در قالب ضوابط و مقررات هر بخش، توسط کارشناسان این مدیریت در حال انجام می باشد.


منبع:

1403/06/10
10:22:41
5.0 / 5
117
تگهای خبر: آموزش , اقامت , خدمات , زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری