تعلیق 3 شرکت خدمات مسافرت هوایی

تعلیق 3 شرکت خدمات مسافرت هوایی آثارنیوز: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق سه شرکت خدمات مسافرت هوایی به مدت یک ماه تقویمی توسط این سازمان آگاهی داد.



به گزارش آثارنیوز به نقل از ایسنا، جعفر یازرلو در این خصوص اظهار داشت: در امتداد اعمال اختیارات قانونی مندرج در ماده ۵ قانون هواپیمایی کشوری مصوب ۱۳۲۸ و نظارت بر کارهای هواپیمایی کشوری بمنظور حفظ مصالح عمومی و با استناد به مفاد مصرحه در ماده ۱۶ قانون هواپیمایی کشوری و نیز بدلیل عدم رعایت ماده ۳۰ بخشنامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی و با استناد به ماده ۳۱ بخشنامه اخیرالذکر، پروانه فعالیت شرکت های خدمات مسافرت هوایی آرتیمان ایده کیش، سپید پرواز توس و بال پرواز سپاهان از تاریخ ۲۸/۵/۱۴۰۳ بدلیل عرضه بلیت/نمایش نرخ بلیت هواپیما در بازه زمانی اربعین بالاتر از نرخ های تعیین شده به مدت یک ماه تقویمی تعلیق شد.

پیشتر وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشور نیز اعلام نموده بودند که حتما با گرانفروشی درباب بلیت اربعین برخورد خواهد شد.

محمد محمدی بخش - رئیس سازمان هواپیمایی کشوری - در اظهارات اخیر خود گفته بود که اگر هر سایت یا آژانس مسافرتی تخلف و مبادرت به گرانفروشی بلیت اربعین کرد باید قطع ید شود و شرکت های هواپیمایی همکاری ای با آن نداشته باشند و در نهایت جریمه های لازم نیز صورت گیرد.





منبع:

1403/05/30
10:49:20
5.0 / 5
181
تگهای خبر: پرواز , تاریخ , خدمات , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری